Termeni de colaborare

Dragă colaborator,

Bine ai venit în echipa Thrive Global, companie fondată de Arianna Huffington, una dintre cele mai influente personalități media din lume. Thrive Global este o companie de sănătate, wellbeing și de productivitate al cărei scop este să redefinească modul în care lucrăm și trăim. Comunitatea noastră de colaboratori constituie o latură esențială a misiunii Thrive și ne bucurăm să te avem alături de noi și să îți citim articolele și eseurile. În aceste rânduri îți detaliem termenii și condițiile colaborării noastre.

A. Ghid de conținut

Principii

Ne dorim să oferim cititorilor noștri un conținut relevant și de calitate. Drept urmare, acceptăm să publicăm articole care îndeplinesc următoarele condiții:

  1. Respectă promisiunea pe care o facem cititorilor noștri Live better. Work smarter. și vorbesc despre lucruri care corespund titlului.
  2. Au valoare editorială, oferind cititorilor senzația că au învățat ceva nou și că timpul investit în citirea articolului a meritat pe deplin.
  3. Sunt elocvente, au un ton prietenos și oferă sfaturi de tip ghid, ponturi și micropași, fără să fie clișeistice.
  4. Își susțin credibilitatea prin citarea experților și folosesc referințele unor surse de calitate, care sunt relevante pentru piața din România.

Parcurge această listă înainte de a pregăti un articol și de a-l posta.

Pentru a oferi cititorilor o experiență plăcută pe Thrive Global România, toate articolele sunt editate pentru un plus de claritate și precizie. Trimiterea unui articol presupune înțelegerea și acceptarea faptului că un editor va contribui la îmbunătățirea muncii tale. Însă ne propunem să menținem tonul articolului și perspectiva autorului, iar dacă modificările depășesc 25% din text, îți vom cere permisiunea de a-l schimba.

II. Lungimea articolelor

Nu există un criteriu impus pentru lungimea articolului sau format, însă orientativ, acestea ar trebui să aibă între 800 și 1.200 de cuvinte, iar materialul trebuie fragmentat în mai multe paragrafe cu subtitluri (pentru mai multă structură și claritate în transmiterea mesajului).

III. Copyright

Indiferent de natura textului, trebuie să țineți cont că atunci când folosiți conținut deținut de altcineva (citate, video-uri, poze etc.) trebuie citată sursa.

IV. Menționarea sursei

Te rugăm să menționezi link-uri către studii, cercetări, resurse sau fapte medicale atunci când acestea sunt folosite în cadrul articolelor. Ține cont că mesajul va deveni mai relevant și mai credibil atunci când este susținut de știință. De preferat este să fie folosită sursa inițială, unde a fost publicat studiul (jurnale medicale), dar link-ul poate duce și către un articol care sumarizează subiectul, dintr-o publicație cu credibilitate.

VI. Limitări

Thrive Global nu dezvăluie poveștile intime ale terților

Thrive Global nu publică poveștile intime ale unor terți (indiferent că e vorba despre cazuri clinice sau cunoștințe), dacă sunt dezvăluite detalii prin care aceste persoane pot fi identificate, deoarece nu putem verifica dacă aceștia și-au dat acordul. Exemplele cazurilor clinice și ale poveștilor reale pot fi redate numai dacă se protejează identitatea protagoniștilor.

Nu publicăm limbaj licențios, ofensator, vulgar sau nepotrivit.

Ne rezervăm dreptul de a refuza sau de edita textele care includ limbaj licențios, ofensator, vulgar sau nepotrivit.

B. Temele pe care le abordăm

Prin intermediul experților și povestitorilor ca tine, scoatem în evidență oameni de succes și poveștile lor, vorbim despre productivitate, creativitate, inspirație, dar și despre cum să facem față stresului, burnout-ului și cum să ne îmbunătățim relația cu tehnologia. Discutăm despre rutinele de dimineață și de seară, despre cum să ne deconectăm, să ne reîncărcăm bateriile, despre cum creăm timp pentru relaxare și cum să îl folosim. Pe scurt, ne ajutăm cititorii să trăiască mai bine și să muncească mai inteligent (Live better. Work smarter).

Thrive constituie o umbrelă generoasă pentru multe subiecte pe care suntem bucuroși să le împărtășim cu cititorii noștri: bunăstare emoțională, mentală, fizică și spirituală, povești despre nutriție, imagine de sine, sănătate, managementul stresului și al timpului, relația cu tehnologia, fericire, burnout, echilibru muncă/ viață, wellness, interpretarea personală a succesului, vindecare, voluntariat, sensul vieții etc. Vrem să aflăm care sunt uneltele emoționale și mentale care te-au ajutat să depășești anumite situații, cum te-ai confruntat cu stresul și anxietatea, care sunt ponturile tale pentru o viață echilibrată și împlinită. Poți povesti despre relațiile tale, despre lucrurile care te inspiră în viață, despre perspectiva pe care o ai asupra unor evenimente curente.

De asemenea, suntem deschiși la idei despre teme noi și neașteptate, care pot îmbunătăți starea de bine a cititorilor noștri.

C. Obligații

I. Promovarea conținutului

Pentru a ne îndeplini misiunea ne bucurăm de orice ajutor. În timp ce poți să scrii cu frecvența cu care îți dorești să o faci, relația noastră implică o colaborare pe termen lung. De asemenea, avem nevoie de angajamentul tău că vei promova articolele tale pe social media sau în newsletter-ul personal, imediat după publicare. Acest lucru include (dar nu e limitat de) distribuirea articolelor pe social media/ sau în newsletter, imediat după publicare. După cum îți imaginezi, nu ne dorim să publicăm conținut pe care nu ai fi mândru să-l împărtășești cu comunitatea ta și ne bazăm pe tine pentru a crește comunitatea noastră.

II. Folosirea brand-ului Thrive Global

În afara posibilității de a fi negociat altfel înainte, poți folosi brand-ul Thrive doar în contextul promovării conținutului pe care îl publicăm împreună. Nu este permisă tag-uirea Ariannei Huffington sau a site-ului thriveglobal.com (varianta din SUA sau din alte țări).

D. Privilegii

I. Pagina ta personală

Colaboratorii au propriul lor mini-hub pe thriveglobal.ro care include titulatura și biografia lor, poza, link-uri către site-urile lor, către social media și, desigur, către articolele lor. Este vorba despre biografia care apare la finalul fiecărui articol pe care l-ai publicat. După cum procedăm cu tot conținutul, unul dintre editorii noștri va optimiza descrierea ta pentru a se încadra organic în structura site-ului thriveglobal.ro.

II. Promovarea articolelor tale

Promisiunea noastră e să facem eforturi pentru a-ți promova articolele pentru a fi văzute de cât mai mulți cititori! Articolele colaboratorilor sunt promovate pe social media, unde vei fi tag-uit și adesea inclus în newsletter-ul săptămânal. Cele mai de succes articole sunt discutate și în intervențiile Thrive în cadrul posturilor de TV și radio partenere.


Îți mulțumim că ai parcurs acest ghid și, din nou, felicitări că faci parte din echipa noastră de colaboratori.

Mult succes și keep thriving!

Crina Alexe

Head of Content, Thrive Global România

Thrive Global
Curajul este ca un mușchi. Și știu din proprie experiență că pe măsură ce îl exersezi devine din ce în ce mai ușor să nu te lași copleșit de temeri.

- Arianna Huffington

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență plăcută. Pentru a continua navigarea pe site trebuie să fii de acord cu uzul lor. Mai multe informații despre modul în care folosim cookie-uri poți afla citind politica noastră de confidențialitate.