MISIUNE//

Ghidul Thrive: totul despre generozitate

Gândește diferit despre cum să-ți atingi țelurile!

De când suntem copii suntem învățați cât de important e să dăruiești. Părinții și profesorii noștri ne-au făcut să înțelegem că există o bucurie specială și o satisfacție care provin din ajutorul pe care-l dăm altora. Să înveți să dăruiești este una dintre cele mai fundamentale expresii ale umanității noastre, pe care o purtăm până la maturitate în diverse moduri – fiind un sprijin pentru familie și prieteni, făcând voluntariat, contribuind la evenimente caritabile sau la cauze nobile și folosind un număr tot mai mare de instrumente online care ne permit să avem un impact asupra vieților altora, indiferent dacă trăiesc în comunitățile noastre sau de cealaltă parte a lumii.

Dar să dăruiești este mult mai mult decât un lucru bun pe care-l faci. O mulțime de cercetări arată că actul de a dărui ne îmbunătățește aproape fiecare aspect al vieții noastre profesionale. Dacă te-ai gândit vreodată la generozitate ca la o abilitate ”ușoară”, incompatibilă cu ceea ce aduce locului de muncă succesul, știința te va convinge de contrariu. O dată ce ți-ai asumat să fii un om care dăruiește la muncă, vei vedea toate modurile în care poate să-ți îmbunătățească relațiile, productivitatea și performanța – în timp ce-ți aduce o satisfacție complet nouă și un sentiment al scopului.

În mai puțin de două ore, acest Ghid Thrive îți va arăta exact cum poți să faci din generozitate parte a vieții și a muncii tale, cu beneficii atât pentru tine, cât și pentru cei pe care îi ajuți. Ești pregătit să începi?

Dacă întâmpini vreo dificultate, nu uita că echipa Thrive este aici pentru tine. Așa că nu ezita să ne contactezi la info@thriveglobal.ro.

Ești gata să începi?


Cuprins

1. Articolul principal

2. Știința din spatele generozității

3. Micropașii

4. Sfatul expertului

5. Oameni care ne inspiră

6. Instrumente pentru manageri

7. Tehnologie pentru prosperitate

8. Învață în continuare!

1. Articolul principal

  • 43% din participanții la un studiu al Psychology Today s-au simțit mai puternici și mai energici după ce i-au ajutat pe alții.
  • 96% din angajați au declarat că programele de voluntariat le-au îmbogățit sentimentul scopului.
  • Cei plini de inițiativă sunt buni, dar cei plini de dăruire sunt mai buni.

Fă cunoștință cu ghidul de dăruire Thrive!

Acest Ghid Thrive îți va arăta exact cum poți să faci din generozitate parte a vieții și a muncii tale, cu beneficii atât pentru tine, cât și pentru aceia pe care îi ajuți.

1. Fă cunoștință cu ghidul de generozitate Thrive!

În prima parte, vei face cunoștință cu conținutul Ghidului Thrive. Platforma noastră e creată pentru a naviga cu ușurință.

2. Știința din spatele generozității

Cea de-a doua parte a Ghidului Thrive îți va face cunoștință cu ultimele cercetări, care arată că generozitatea a devenit o unitate principală de măsură pentru bunăstarea țărilor, a comunităților, a companiilor și a indivizilor.

3. Micropașii

Micropașii Thrive Global sunt schimbări simple, bazate pe știință, pe care poți să începi să le incorporezi în viața ta de zi cu zi – îți vor arăta cum să fii mai generos, să fii de ajutor și să te gândești la ceilalți în felurite moduri, ceea ce îți va întări atât relațiile, cât și propriul sentiment al scopului.

4. Sfatul expertului

În această secțiune te vei întâlni cu Robert Emmons, doctor și profesor de psihologie la Universitatea din California, Davis, și autorul cărții ”The LittleBook of Gratitude: Create a Life of Happiness and Well-Being by Giving Thanks”. El îți va explica cum generozitatea poate să-ți îmbunătățească performanța.

5. Modelele Thrive

Îți vom prezenta noile modele de comportament care demonstrează în fiecare zi că generozitatea este soluția câștigătoare – atât în viață, cât și la muncă.

6. Instrumente pentru manageri

Secțiunea noastră cu instrumente pentru manageri vine cu sfaturi pentru a deveni un model de comportament pentru echipa ta și pentru a încuraja și a celebra generozitatea printre angajați și în cadrul echipei pe care o conduci.

7. Tehnologie pentru prosperitate

În secțiunea Thrive privind tehnologia, ne vom uita la câteva dintre aplicațiile ce se concentrează pe generozitate, aplicații pe care ar fi bine să le cunoști.

8. Învață în continuare

În ultima parte a Ghidului vei descoperi cele mai bune articole de pe thriveglobal.ro, care te vor pune la curent cu toate temele legate de generozitate.

Până la finalul acestui ghid vei avea instrumentele și sfaturile practice de care ai nevoie ca să gândești diferit despre cum să-ți atingi cel mai bine țelurile, la muncă și în viață – și de ce generozitatea este o parte atât de importantă în acest proces.

2. Știința din spatele generozității

De ce este generozitatea cheia succesului la locul de muncă

Să dăruiești este benefic nu doar pentru suflet – știința ne arată că-ți îmbunătățește sănătatea, performanța, productivitatea și relațiile.

Poate n-ai observat că generozitatea este un pilon cheie spre succesul tău.


Înainte să aruncăm o privire la jocurile de rol ale dăruirii la locul de muncă, haideți să aruncăm o privire asupra imaginii de ansamblu a felului în care generozitatea poate să ne modeleze viețile și lumea, pentru rezultate mai bune.

Charities Aid Foundation, din Marea Britanie, scoate în fiecare un Index al generozității în lume, un top al țărilor, extrem de citat, bazat pe cât de mult cetățenii acelor țări îi ajută pe necunoscuți, donează bani și fac voluntariat în timpul liber. Ai putea să fii surprins (sau nu!) să afli că cele mai bogate țări nu sunt neapărat și cele mai generoase. După cum notează The Guardian, doar 6 din țările G20 s-au clasat în primele 20 din Indexul din 2017. Primele cinci cele mai generoase țări au fost Myanmar, Indonesia, Kenya, Noua Zeelandă și Statele Unite.

În afaceri, generozitatea este un pilon cheie al mișcării globale în creștere care se bazează pe scop. Așa după cum Valerie Keller, liderul global al Institutului EY’s Beacon, scria în Thrive Global, ”scopul este cheia spre succces la fiecare nivel al unei organizații… de la pozițiile de entry-level și middle management până la managerii de vârf și membrii acționariatului… și de la Mumbai la Miami sau la Marrakech”.

Generozitatea a devenit un reper cheie al impactului unei companii; în 2015, primele 20 cele mai generoase companii din lume au donat 3,5 miliarde de dolari, subvenționând acțiuni care au inclus construirea unor facilități pentru sănătate în India, extinderea oportunităților de dezvoltare economică din America Latină și îmbunătățirea accesului la apă potabilă în Africa.

Dar chiar dacă conștientizăm importanța scopului organizațional, cum putem să-l transformăm dintr-un concept abstract într-o parte concretă a zilelor noastre? Mai apoi, ne vom uita la realitatea a ceea ce presupune să reușești într-un loc de muncă competitiv și cum scopul – și în mod special generozitatea – te pot ajuta să răzbați într-un astfel de mediu.

Știința care ne arată cum generozitatea reprezintă soluția supremă reciproc avantajoasă

Competiția – atât între organizații, cât și în cadrul acestora – nu este doar modul în care funcționează lumea afacerilor; este impulsul care te poate inspira să lucrezi într-un mod mai inteligent, să gândești dintr-o perspectivă mai amplă și să abordezi problemele cu mai multă creativitate.

Pentru cei mai mulți dintre noi, aceasta înseamnă să depui eforturi pentru a obține o combinație din următoarele: să te remarci printre colegii tăi, să-ți impresionezi șeful, să ai rezultate de calitate și să-ți depășești target-urile. Dacă lucrezi în schimbul unui comision sau dacă potențialul compensației și al bonusului este legat de performanța ta, vei avea motivația specifică pentru a-ți surclasa competiția – care, în multe cazuri, este reprezentată de proprii tăi colegi sau de colaboratorii cei mai apropiați.

Ținând cont de toate acestea, o strategie este să-ți abordezi cariera într-un mod care, în esență, vorbește doar despre tine – să n-ai încredere în nimeni, adună informații și resurse, ia decizii în funcție de ce-ți convine ție în acel moment și sabotează-ți colegii, dacă asta te ajută să mai urci puțin. Ia o pagină din clasicul personaj de pe Wall Street, Gordon Gekko, a cărui carte spunea că ”lăcomia este bună” și urmărește definiția succesului centrată pe propria persoană, indiferent cum îți afectează asta relațiile, organizația sau chiar lumea din jurul tău.

Dar există și o altă modalitate de a ajunge în vârf. Un studiu arată că atunci când dăruiești vei găsi noi modalități să reușești și să te deschizi spre noi posibilități importante, mai ales spre un sentiment al scopului. Într-o perioadă când scopul este o prioritate în creștere printre liderii de afaceri orientați înspre rezultate și când știința arată că poate să-i diferențieze pe indivizi și organizații de competiție, este clar că, dacă vrei cu adevărat să-ți optimizezi performanța, ai nevoie să faci din generozitate parte a modului în care lucrezi cu ceilalți.

Beneficiile generozității

Beneficiile generozității pot părea evidente, dar ele își au, de asemenea, bazele în știință. Un studiu publicat în Nature Communications a descoperit că până și micile acte de generozitate pot să ne schimbe activitatea cerebrală în moduri care ne cresc nivelul de fericire. Un studiu UCLA a descoperit că tipuri diferite de fericire ne afectează propria bunăstare în moduri diferite la nivel genetic: participanții a căror fericire era bazată pe scop au avut parte de mai multe beneficii de sănătate decât cei a cărăror fericire provenea din consum și auto-gratificare. Te-ai dat vreodată peste cap să ajuți un coleg și ai avut o senzație fizică ca rezultat al conștiientizării că asta a schimbat lucrurile? Autorul Allan Luksa inventat expresia “maximul celui ce ajută” ca să descrie această senzație—o senzație care ne lasă mai plini de energie, calmi și plini de un sentiment mai puternic al propriei valori.

Dilatarea timpului


S-a dovedit că generozitatea poate chiar schimba modul în care percepem timpul. Cu toții ne-am luptat cu ceea ce profesorul de la Harvard, Leslie Perlow, numește ”foamea de timp” – sentimentul că pur și simplu nu există suficiente ore într-o zi pentru tot ceea ce trebuie făcut. Dar când ne oferim timpul altora, este mult mai probabil să experimentăm o senzație a timpului care s-a dilatat, potrivit unui studiu publicat de Association for PsychologicalScience. După cum o spun autorii studiului, ”să acorzi din timpul tău altora crește sentimentul abundenței timpului” – sentimentul greu de atins și demn de invidiat că avem mai mult timp decât avem nevoie.

Cu o asemenea paletă largă de beneficii, nu e de mirare că afacerile pun un mai mare accent în creearea culturilor care recompensează și încurajează generozitatea. Adam Grant, profesor la WhartonSchoola Universității din Pennsylvania și autorul bestseller-ului Giveand Take, citează un studiu care arată că angajații, la orice nivel al unei organizații, sunt mult mai plini de succes când fac din generozitate partea centrală a muncii lor. Iar companiile recunosc că crearea culturilor înrădăcinate în scop este modul cheie ”pentru a atrage și pentru a păstra oamenii talentați de top”, spunea Mike Preston, Chief Talent OfficerlaDeloitte LLP. Acesta este unul dintre motivele pentru care programele de prosperitate ale angajaților, care includ activități caritabile și de voluntariat, sunt în creștere.

Înarmat cu știința și exemplele din lumea reală, acum ești pregătit să-ți schimbi atitudinea și acțiunile în direcția unei generozități mai mari – și, drept urmare, mai mult scop. Dacă ai făcut din generozitate partea centrală a muncii tale, ai acum oportunitatea să-ți dublezi eforturile și să-i atragi și pe alții în acest demers pentru un mod de trai și de muncă mai eficicient și mai satisfăcător.

Acum, hai să luăm toate aceste cunoștințe și să le punem la treabă.  

Cu alte cuvinte…

Atunci când dăruiești, vei găsi noi căi spre succes și te vei deschide înspre noi posibilități importante, mai ales înspre sentimentul unui scop. Ești mai energic, calm și plin de un sentiment mai puternic al propriei valori. Chiar și acte mici de generozitate îți pot schimba activitatea cerebrală în moduri care ne cresc fericirea. Iar, mai apoi, este mult mai probabil să creștem simțul timpului. Cu o asemenea paletă largă de beneficii, nu e de mirare că afacerile pun un mai mare accent în creearea culturilor care recompensează și încurajează generozitatea. Următorii Micropași îți vor arăta cum să fii mai generos, să fii de ajutor și cum să privești înspre exterior în diverse feluri, care-ți vor întări atât relațiile, cât și sentimentul unui scop.

Micropașii

Pași mici care duc la schimbări mari, cu care să începi de azi 


Teoria din spate

Formarea obiceiurilor este un lucru complicat, iar cercetările sugerează că durata de timp pentru a forma un nou obicei ar putea depinde de comportamentul care se construiește. Îți recomandăm să te dedici unuia dintre acești micropași timp de 21 de zile. Dacă devine un obicei până la momentul în care au trecut 21 de zile, treci la un alt micropas. Dacă nu, continuă să lucrezi la asta!


Citește micropașii de mai jos ca să descoperi știința care stă în spatele fiecărui Micropas, cum funcționează și cum să-i integrezi în viața ta de zi cu zi.

Micropasul #1

Folosește un talent pe care-l ai ca să ajuți pe cineva care ar putea beneficia de pe urma lui. S-a demonstrat că,atunci când dăruiești ceva, asta îți stimulează sentimentul scopului și al bunăstării. Iar demersul tău va demara tranziția de la o persoană plină de inițiativă la una plină de dăruire, reconectându-te cu lumea și cu abundența naturală în propria viață.

Micropasul #2

O dată pe zi întreabă un coleg: ”Cu ce te pot ajuta?”. Nu este întotdeauna evident cum ai putea să dăruiești în mod eficient. Așa că include această expresie în vocabularul tău zilnic și lasă-i pe ceilalți să-ți spună cum poți să le fii cel mai bine de ajutor. În plus, cercetările arată că, atunci când ne dedicăm timpul altora, sentimentul propriului timp, de fapt, se extinde.

Micropasul #3

Recunoaște meritele celor din jurul tău! Fie în fața unui grup, fie în discuții unu-la-unu, puține lucruri pot motiva oamenii la fel de mult ca recunoașterea contribuțiilor lor. Este o formă de generozitate, care se reflectă frumos asupra ta, iar sentimentul este extraordinar.

4. Sfatul expertului

Cum îți pot îmbunătăți performanța generozitatea și recunoștința

O sesiune de întrebări și răspunsuri cu Robert Emmons, doctor și profesor de psihologie la Universitatea din California, Davis și autorul cărții”The LittleBook of Gratitude: Create a Life of Happiness and Well-Being by Giving Thanks”

Thrive Global: De ce este generozitatea o calitate atât de subestimată la locul de muncă?

Robert Emmons: Ajutându-i pe ceilalți ne ajutăm pe noi înșine. Dăruindu-te, noi creștem. Ținând cu dinții de ceea ce avem, stagnăm sau chiar regresăm; dăruind creștem și ne lărgim orizonturile. În plus, e mult mai probabil să fim ajutați să ne desăvârșim pe noi înșine dacă prima dată am oferit ajutorul. Așa că are sens pe termen lung, chiar dacă s-ar putea să existe costuri pe termen scurt. De altfel, toată lumeaare beneficii de la o cultură a bunătății și pozitivității, mai ales dacă este alimentată de gratitudine. Recunoștința este motorul care ne ține în funcțiune și crescând în fiecare zi. Fără recunoștință am fi ruinați relațional. Relațiile noastre ar scoate scântei și s-ar defecta.

TG: Dacă ați munci într-un birou unde cultura organizațională nu ar pune preț pe dăruire și recunoștință, ce-ați face pentru a mișca lucrurile într-o direcție ceva mai pozitivă, mai generoasă?

RE: Cultura trebuie să fie creată; altfel, lipsa alternativelor va prelua controlul. Fii schimbarea pe care vrei să o vezi. Știu că sună a clișeu, dar funcționează! Caută oportunitățile, mari și mici, ca să observi binele, înțelege-l și dăruiește-l înapoi. Găsește pe cineva care se află în culise, poate rareori remarcat, și exprimă-ți recunoștința pentru ceea ce este și pentru ceea ce face. Numesc acest moment ”miracolul recunoștinței de 2 minute”. Este foarte puternic și diseminează semințele recunoștinței. Rostirea cuvintelor de mulțumire este ca un medicament verbal, care poate vindeca atât vorbitorul, cât și pe cel care ascultă. Dar nu fi preocupat în mod obsesiv de nivelele de recunoștință ale altora. Poate fi letal. Cei recunoscători primesc fără să uite și dăruiesc fără să-și amintească.

TG: Cât de mare sau de mic trebuie să fie un act de generozitate ca să conteze în bunăstarea ta și a celorlalți din jurul tău?

RE: Mintea recunoscătoare și cea care dăruiește culeg avatantaje uriașe în viață. Recunoștința sporește performanța în orice domeniu care a fost cercetat – psihologic, relațional, emoțional, fizic. Sănătatea și bunăstarea provin din practica sistematică a existenței, aflate sub semnul recunoștinței. Influența acesteia merge atât de departe și este atât de vastă – chiar nu poți exagera cu recunoștința și, de aceea, a fost considerată materia supremă a sporirii performanței. Și nu vorbim aici doar de faptul că recunoștința aduce mai multă fericire sau o sănătate mai bună. Este mai mult decât atât. La propriu, insuflă o nouă viață în noi. Reîncarcă, reîntinerește. Un bărbat în jur de 90 de ani spunea că recunoștința ”te menține tânăr”. Nu trebuie să fie un act uriaș. Cel mai important este să devină un obicei regulat. Frecvența este mai importantă decât intensitatea.

5. Modelele Thrive

Oameni de succes vorbesc despre importanța dăruirii

Când ai ocazia să-i întrebi pe unii dintre cei mai interesanți oameni despre viața lor, uneori obții cele mai fascinante răspunsuri la cele mai simple întrebări. Chestionarul Thrive reprezintă o serie de interviuri care oferă o perspectivă intimă asupra vieții unora dintre cei mai de succes oameni.

Sanda Nicola: ”Fac lucruri din iubire, nu din orgoliu”

Monica Davidescu: ”Experiența mea s-a îmbogățit cu fiecare greșeală”

Stephan Pelger: ”Sunt un copil adoptat cu un destin schimbat de iubirea părinților săi”

Smiley: ”Micropașii sunt puncte de control pe drumul spre succes”

Connect-R: ”Prefer să sufăr că fac bine decât că fac rău”

Ana Moga, DJ Kiss FM: ”Aleg să mă pun mereu în locul celor din jur”

6. Instrumente pentru manageri

Cum să încurajezi o cultură a dăruirii în echipa ta

În ce tip de companie ai prefera să muncești: într-una în care generozitatea este văzută ca punct forte sau ca vulnerabilitate?

Este o decizie ușoară, iar ca manager ai mai multe de spus în această chestiune decât ți-ai putea imagina. Și acest lucru se întâmplă pentru că cercetările arată că există pași pe care oricine îi poate face pentru a stimula un mediu în care generozitatea este prețuită în cultura organizațională – nu doar pentru că e frumos așa, ci pentru că alimentează performanța și productivitatea.

Când urmezi acești pași, vei vedea că echipele tale sunt mult mai coerente și mai fericite. Și de vreme ce s-a dovedit că actul dăruirii chiar dezvoltă simțul timpului, subalternii tăi direcți vor fi mai bine echipați pentru a respecta deadline-urile și pentru a împlini așteptările. Și n-ai nevoie de un studiu pentru a-ți confirma faptul că un loc de muncă unde generozitatea este apreciată va reprezenta un loc mai plăcut și mai propice muncii de calitate.

Mobilizându-ți echipa în această direcție – și, prin extensie, spre un scop – ai de asemenea oportunitatea să fii un deschizător de drumuri, dacă e să privim imaginea de ansamblu. Companiile și liderii din mediul de afaceri din întreaga lume poartă o conversație importantă în momentul de față despre rolul scopului în afaceri, iar consumatorii și angajații, deopotrivă, insistă ca toate companiile să-și urmărească atât scopul, cât și profitul.

Participând la această conversație și luând atitudine prin construirea unei culturi oraganizaționale a generozității va conta pentru compania ta și te va ajuta să atragi și să păstrezi angajați de top.

E timpul să acționezi!

Moduri de a-ți sprijini echipa:

1. Fă din dăruire parte a propriului tău vocabular

În întâlnirile tale unu-la-unu cu angajații tăi, fă-ți un scop din a-i întreba cum poți să le oferi ceea ce au nevoie pentru a reuși. Întrebându-i ”cum pot să ajut” – mai degrabă decât folosind formulăride genul ”ce poți să-mi oferi tu?” – este un mod subtil, dar eficient să-ți arăți sprijinul.

2. Dăruiește înapoi comunității

Compania ta nu este o insulă; este parte a unei comunități mai mari. Încurajează-ți echipa să găsească modalități de a oferi ceva înapoi comunității – prin voluntariat, sprijinirea școlilor locale sau alte modalități cu care ei să rezoneze. Dacă compania ta nu are un astfel de program, gândește-te să pornești unul – sau organizează o ieșire de voluntariat în grup – și prezintă-l în fața echipei pentru noi idei.

3. Plătește prânzul pentru membrii echipei tale

În fiecare lună, profită de ocazie să te întâlnești cu toți membrii echipei tale, invitându-i la masă. Indiferent dacă e la birou sau în afara acestuia, prânzul în echipă va consolida relațiile și va construi un sentiment al unui țel comun – în plus față de oferirea unei bine meritate pauze de la deadline-uri și din fața a tot felul de dispozitive. Când subalternii tăi știu că le prețuiești contribuțiile și prezența, vor da mai departe binele primit.

7. Tehnologie pentru prosperitate

Tehnologia este un instrument. Învață s-o folosești cu înțelepciune!

Descoperă site-ul care face ca dăruirea să fie mai simplă ca niciodată


Știi că generozitatea te face să te simți bine. Dar știința ne arată că a dărui celorlalți este un cadou adus bunăstării tale mentale și fizice. Cu atât mai mult are sens să găsești o cauză pe care o iubești  și în care să te împlici într-un mod profund.

Noi îți propunem Asociația Magic, care ajută copiii cu afecțiuni oncologice și familiile lor să traverseze cu mai puține obstacole perioada luptei cu boala. Cei de la Asociația Magic sunt o comunitate vibrantă, formată din voluntari și oameni care gândesc și simt la fel și lucrează împreună pentru a avea un impact semnificativ în viețile copiilor și familiilor lor. Cum poate ajuta compania ta? Sunt multe feluri: poate să doneze bani, lucruri sau servicii necesare pentru tabără, poate să organizeze evenimente caritabile pentru strângere de fonduri, poate să popularizeze MagiCAMP în rândul angajaților sau să pună asociația în legătură cu alte companii care ar putea să ajute. Pentru mai multe detalii, poți scrie lafacemmagie@magicamp.ro. În plus, compania ta le poate fi alături printr-o donație – orice sumă, oricât de mică, este binevenită pentru a susține proiectele MagiCAMP. Fără costuri pentru companie, în baza unui contract de sponsorizare, puteți redirecționa către MagiCAMP până la 20% din impozitul pe venit sau profit datorat statului. Click aici pentru a completa online contractul de sponsorizare, durează doar câteva minute! Poți descărca de aici baza legală pentru departamentul financiar-contabil. 

MagiCAMP nu mai este doar un proiect, este deja o comunitate, o familie. Sute de voluntari și companii le sunt aproape de câte ori pot. Dacă vrei ca firma ta să se implice prin diferite programe interne în acțiunile MagiCAMP, scrie-le pe adresa contact@magicamp.ro.

8. Învață în continuare!

Vrei să știi mai multe despre generozitate?

Dacă vrei să aflii cum să faci din generozitate parte a vieții tale, aici găsești unele din cele mai bune articole de pe site-ul nostru, atent selectate de echipa noastră editorială și care te vor ajuta să-ți împlinești scopul.

Citește mai mult:


Știința confirmă: Iubirea stimulează creierul

Voluntariatul te poate ajuta să trăiești mai mult

5 motive să faci voluntariat

De ce e bine să faci bine

Ce să-i spui cuiva aflat în suferință în loc de ”Știu cum te simți”

Voluntariatul: de ce este important să dăruiești din timpul tău, singura resursă neregenerabilă

 

S-ar putea să-ți placă și…

MISIUNE//

Cum să cultivi empatia pe timp de coronavirus

SELF-IMPROVEMENT//

Cum va arăta lumea după 15 mai? Exercițiu de imaginație

SELF-IMPROVEMENT//

Acum e momentul cel mai potrivit pentru a te reinventa

Înscrie-te pentru a primi newsletter-ul

Thrive Global
Curajul este ca un mușchi. Și știu din proprie experiență că pe măsură ce îl exersezi devine din ce în ce mai ușor să nu te lași copleșit de temeri.

- Arianna Huffington

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență plăcută. Pentru a continua navigarea pe site trebuie să fii de acord cu uzul lor. Mai multe informații despre modul în care folosim cookie-uri poți afla citind politica noastră de confidențialitate.